loading...
کفسابی ، نماشویی ،سنگسابی
مرتضی زعفرانی بازدید : 128 شنبه 07 آذر 1394 نظرات (2)

شرکت پیمانکاری زعفرانی  با اراعه خدمات کار در ارتفاع از جمله:

نماشویی باطناب بدون نیاز ب داربست

پیچ رولپلاک

نصب لامپ در ارتفاع

شستن پنجره

نقاشی نمای ساختمان 

چسپاندن سنگهای افتاده از نمای ساختمان....

در تمامی نقاط

09372348196

مرتضی زعفرانی بازدید : 131 شنبه 07 آذر 1394 نظرات (1)

کفسابی زعفرانی یکی از پیمانکاران نمونه در عرصه کفسابی میباشد کار خود را ب ما بسپارید ودیگر نگران هیچ چیز نباشید.

درتمامی نقاط کشور


09372348196

 


مرتضی زعفرانی بازدید : 78 شنبه 07 آذر 1394 نظرات (3)

کفسابی به وسیله دستگاه مخصوص توسط کفساب انجام میشود 

 

 

کفساب شخصی است که  باید دانش و تجربه  کافی کار با دستگاه کفسابی و این حرفه را داشته باشد. بر خلاف تصور عده ای که کفسابی کار نسبتا آسانی است این اشتباه بوجود میاید که با دیدن چند کار  از نزدیک و یا چندین مورد کار با دستگاه به دانش و تجربه لازم در این حرفه میرسند .

 ابتدا کفساب محل مورد نظر را بازدید میکند و سپس هماهنگی های لازم را جهت انجام کار با مالک ساختمان یا غیره انجام میدهد .اولین مرحله کفسابی در واقع آخرین مرحله پس از ساخت ساختمان  می باشد . در عده ای موارد نیز بناهایی با گذشت چندین سال ساخت دچار تیرگی کف موزاییک و یا سنگ خود میشود که احتیاج به کفسابی پیدا می کنند .

ابتدا مالک ساختمان نوساز باید تمامی کارهای مربوط به ظریف کاری ساختمان را به پایان برساند و محوطه ای مورد نظر را از هر گونه شی پاکسازی نماید .شیوه کار دستگاه به گونه ای است که نزدیک به 1.5 متر اطراف دستگاه کفسابی آب و کف حاصل از سابییدن کف به دست می آید و کفساب باید آزادانه در آن محوطه حرکت کند و دستگاه را به تمامی نقاط کف و گوشه ها هدایت نماید .

تیرگی های سطح زمین که شامل سنگ , موزاییک و غیره می باشد در اثر گذشت زمان و گاهی بر اثر ریختن مواد شیمیایی و رنگ و خوردگی هایی که بر اثر ضربه به زمین وارد می شود پدید می آید

 

برای از بین بردن لکه های آلوده و تیرگی ها و لکه های رنگ که از قبل ریخته شده از  کفسابی استفاده میکنند .علاوه بر این کفسابی باعث میشود که کف ساختمان جلا داده شده و صیقل داده شود و همچنین سطع یکدست و صاف شود . ممکن است در  هنگام اجرای کف سنگها ناهموار نصب شوند و ملات از بین درزها به بیرون بریزد .کفسابی همه این موارد را از بین میبرد .

 

کفسابی هزینه نیست .تضمین کیفیت کف منزل و از بین بردن تیرگی هاست      

09372348196  

مرتضی زعفرانی بازدید : 111 شنبه 07 آذر 1394 نظرات (0)

کفسابی زعفراني با سالها تجربه درخشان و به کارگیری پیشرفته ترین تجهیزات و نوآوری درساب و براق نمودن انواع انواع سنگ های ساختمانی، جرم زدایی، لکه بری و براق نمودن سنگ های قدیمی با روش جدید و ماندگاری طولانی همراه با ساب ایتالیایی و فرانکفورتی، پاکیزه ترین ها و شایسته ترین ها را برای مشتریان گرامی به ارمغان می آورد .

 

تا اوج پاکیزگی و زیبایی، همراه ما باشید

09372348196

تهران جنت اباد

مرتضی زعفرانی بازدید : 100 شنبه 30 آبان 1394 نظرات (0)

کفسابی مرتضی با سالها تجربه درخشان و به کارگیری پیشرفته ترین تجهیزات و نوآوری درساب و براق نمودن انواع سنگ های ساختمانی، جرم زدایی، لکه بری و براق نمودن سنگ های قدیمی با روش جدید و ماندگاری طولانی همراه با ساب ایتالیایی و فرانکفورتی، پاکیزه ترین ها و شایسته ترین ها را برای مشتریان گرامی به ارمغان می آورد .

 

اوج پاکیزگی و زیبایی سطوح را با کفسابی مرتضی تجربه کنید

 

  آنچه که باید در مورد کفسابی بدانیم:

1- دستگاه کفسابی در دو نوع برق تک فاز و برق سه فاز وجود دارد، دستگاه با برق سه فاز قوی تر و حاصل کارش با کیفیت تر است. منازلی که مجهز به آسانسور هستند، مجهز به برق سه فاز می باشند. هزینه کفسابی با دستگاه برق تکفاز بیشتر از سه فاز است.

 

2- سنگی که از سنگ فروشی خریداری می کنیم قبلا ساب خورده است و برای صرفجویی می توانید سنگ خام (ساب نخورده) خریداری کنیم که بسیار ارزان تر و پس از اجرای آن در کار آن را کفسابی کنید.

3- تعداد دفعات پرداخت کفسابی کامل 9 دست می باشد و در صورت نیاز تکرار می شود.

 

عملیاتی که تحت عنوان کفسابی انجام می شوند، متنوع هستند و عبارتند از:

1- سابیدن با فرچه سیمی: در این کار سنگ کف با فرچه سیمی سابیده شده و بسیار تمیز می شود، ولی در طول زمان، مجددا سنگ کثیف خواهد شد چراکه در این روش، سنگ شفافیت لازم را برای دفع کثیفی و غبار به دست نمی آورد.

2- سابیدن کامل: مشتمل بر لایه برداری اولیه و یکنواخت کردن سطح است که در چندین مرحله ایجاد می شود و در آخرین مرحله و با دقت فراوان ساب براق کننده نیز انجام می شود.

3- سابیدن با زرین: برخی سنگها به طور ذاتی دارای خلل و فرج هستند (مثل تراور تن)، و در طول انجام ساب، سوراخهایی در سنگ ایجاد می شود که کفسابی آنها را با ماده ای به عنوان زرین پر می کند و پس از خشک شدن، مجددا آن را ساب می زند. این نوع ساب دقیقا مانندساب کامل بوده و فقط در جریان کار مرحله زرین کاری نیز اضافه می شود.

4- پولیش: مواد جامد و بعضا مایعی به عنوان پولیش وجود دارند که گاهی به درخواست کارفرما، پس انجام مراحل کامل کفسابی، روی کار اجرا می شوند

مرتضی زعفرانی بازدید : 138 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (1)

ڪفسابے انــــــــــواع سنگـــــهــــــــــاے:

بتــــــــــن

لـــــاشہ

مــــــــــرمــــــــــر

گرانیـــــت

کاشـــــی

موزایڪ

تــــــــــراورتــــــــــن

...

نماشــــــــــویے باطناب

پیچ روپــــــــــلاڪ

شستنن:دیوار،ڪف،پله،پنجــــــــــره،...

نـــــقاشے ساختمان،نظـــــافت مـــــنـــــزل...

بــــــــــا خدمـــــات شبانہ روزے در تمــــــــــامـــــے نقاط کشــــــــــور

تماس:09372348196

ادرس:تهران جنت ابادنمونه کار کفسابی

مرتضی زعفرانی بازدید : 113 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

کفسابی زعفرانی یکی از نامدارترین پیمانکاران در حوضه تخصصی کف و نمای ساختمان با سالها تجربه و در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه ای و جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات و ا۶مکانات و ارائه خدمات شبانه روزی در سراسر ایران می باشد.             کفسابی زعفرانی با سالها تجربه درخشان و به کارگیری پیشرفته ترین تجهیزات و نوآوری درساب و براق نمودن انواع انواع سنگ های ساختمانی، جرم زدایی، لکه بری و براق نمودن سنگ های قدیمی با روش جدید و ماندگاری طولانی همراه با ساب ایتالیایی و فرانکفورتی، پاکیزه ترین ها و شایسته ترین ها را برای مشتریان گرامی به ارمغان می آورد . اوج پاکیزگی و زیبایی سطوح را با کفسابی زعفرانی تجربه کنید کفسابی چیست و چه فایده ای دارد؟ وقتی بنا یا سنگ کار موزاییک یا سنگ  را نصب می کند امکان دارد که موزاییک ها یا سنگسابی کاملا هم تراز نباشند و لبه های آنها بالا پایین باشد یا در حین کار بر روی آنها ملات بریزد و کاملا تمیز نشود، یا امکان دارد پس از نصب موزاییک یا سنگ با گذشت زمان موادی مانندچسب یا رنگ و غیره بر روی آنها بریزد و پاک نشود و یا با گذشت زمان کثیف و سیاه شود وقتی که این موارد پیش بیاید با روش های معمول و دستی نمی توان آنها را تمیز یا صاف کرد برای اینکار لازم است از فردی که تخصص این کاررا دارد و به او کفساب می گویند کمک بگیرید.  کفساب با دستگاه هایی که دارد سطح سنگ ها یا موزاییک را صاف کرده ، کثیفی و مواد دیگر روی آنها را پاک کرده و آنها را براق می کنددرست مثل روزی که سنگ یا موزاییک را از سنگ فروشی گرفته بودید.  در زیر دستگاهی که برای کفسابی استفاده می کنند، از سنگ های سمباده ای استفاده می کنند و این دستگاه به کمک نیروی برق این سنگ های سمباده ای را بر روی زمین می کشد و ناهمواریها را صاف کرده و کثیفی ها را از بین می برد و برای اینکه در حین کار کردن دستگاه بر اثر کشیده شدن سنگ های سمباده ای بر روی موزاییک یا سنگ گرد و خاک در محیط اطراف پخش نشود در داخل دستگاه محلی برای ریختن آب وجود دارد که در حین کار دستگاه، این آب به مرور خارج شده و از پخش شدن گرد و خاک در محیط اطراف جلوگیری می کند. برای ساب زدن سنگ ها از سنگ های سمباده ای مختلفی استفاده می شود که باید در چندین مرحله و به ترتیب انجام شود. تا اوج پاکیزگی و زیبایی، همراه ما باشید

تماس:09372348196

ادرس:تهران جنت اباد

مرتضی زعفرانی بازدید : 104 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (1)

کفسابی انواع سنگهای:

بتن

لاشه

مرمر

گرانیت

کاشی

موزایک 

سرامیک...

نماشویی باطناب ،پیچ روپلاک،شستن:نما دیوار،کف،پله،پنجره..

کفسابی زعفرانی با خدمات شبانه روزی و با اراعه بهترین خدمات کفسابی بهترین کارهارا برای شما عزیزان ب ارمغان می اورد

تعداد صفحات : 8

درباره ما
کفسابی و نماشویی مرتضی09372348196
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایت کفسابی ونماشویی زعفرانی چگونه است؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 64
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 392
  • بازدید کلی : 128,495
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست لینوکس kafsabysabbalan.blogfa.com کفسابی سنگسابی و نماشویی